Opravit svůj mobil můžete i poštou. Poštovné je ZDARMA a navíc vám dáme slevu 100,-Kč.
Jak na to?
V naší ponuce si vyberete poruchu, kterou chcete opravit, klikněte na tlačidlo OPRAVIT a vyplňte objednávku.
Do objednávky vpište detaily problému vašeho zařízení, nezapomeňte napsat IMEI a PIN pro umožnění přístupu do zařízení pro našeho technika. Do emailové schránky dostanete potvrzení o přijetí objednávky. Tohle vytištěné potvrzení připojte k zařízení a pošlete v dobře zabaleném balíku (zařízení je vhodné obalit bublinkovou fólií) zašlete na naši adresu. Balík doporučujeme pojistit.
Ihned po přijetí balíku uděláme diagnostiku a obratem vám zavoláme. Řekneme vám zjištěnou chybu a navrhneme řešení a cenu. Když naše řešení a cenu odsouhlasíte, zařízení expresně opravíme a následně pošleme spátky k vám. Opravu zaplatíte na dobírku.